Статуси товарів

«На замовлення» таким статусом ми відмічаємо товари, які на даний час відсутні на складі. Зазвичай, з моменту вашого замовлення до надходження товарів до нас на склад в Україну проходить 6-7 днів. Детальніше завжди можна дізнатись, зателефонувавши нам.

«Скоро в наявності» - це означає, що товар знаходиться в дорозі і через 1-2 дні буде доступний для купівлі.

 

Якість

Ми завжди відбираємо для вас товари найкращої якості з тих, що є в наявності. Наші комплектувальники товарів зацікавлені в тому, щоб виконати ваші побажання максимально точно. Якщо якийсь продукт викличе сумніви,  ми з вами обов'язково зв'яжемось. Ви можете запитати у наших менеджерів інформацію, що стосується ступеня зрілості, м'ягкості товарів, а також размірів, вагу фруктів, кількість штук в кілограмі.

 

Політика повернення і відшкодування коштів

Перевіряйте якість і кількість товару при його отриманні в присутності кур'єра!
При отриманні відправлення через службу доставки Нової Пошти, претензії приймаються протягом 24 годин, з моменту отримання замовлення. Обов'язковою умовою є факт отримання відправлення в день прибуття на відділення Нової Пошти - це зв'язано з тим, що перевізник не може забезпечити потрібних температурних умов для довготривалого зберігання фруктів.

У випадку, якщо вас не влаштує якість продукції, повернення коштів здійснюється протягом 24 годин, з моменту отримання претензії.

Що необхідно зробити, якщо ви отримали товар неналежної якості:
1. Не хвилюватися!
2. Звернутись до нас будь-яким зручним способом, описати проблему, надіслати фото продукції, якість якої вас не влаштовує.
3. Ми з вами обов'язково знайдемо спосіб вирішення проблеми: це може бути обмін товару або повернення коштів.

Ми цінуємо кожного клієнта і несемо повну відповідальність за якіть нашого товару!

Увага! Просимо Вас забирати відправлення в день прибуття на відділення Нової Пошти, ми не несемо відповідальність за якість товару, якщо відправлення перебувало у відділенні більше 24 годин.