ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ![](/content/uploads/images/dizayn-bez-nazvanija-1%283%29.jpg)
Ми цінуємо кожного клієнта і гарантуємо якість нашого товару! Тому завжди вибираємо для вас товари найкращої якості з наявних.
Ви можете отримати максимум інформації про якість товару у наших менеджерів. Ми відкриті і завжди готові дати повну інформацію про продукти: стиглості, розмірі, вазі фруктів, кількості штук в кіллограмов і т.п.
♦ Просимо Вас забирати посилку в день прибуття до відділення Нової Пошти. Ми не несемо відповідальність за якість товару, якщо посилка перебувала у відділенні більше 24 годин.
♦ Будь ласка, перевіряйте якість і кількість товару при його отриманні в присутності кур'єра або при отриманні на новій пошті.
Зображення в нашому інтернет-магазині несуть ілюстративний характер і не обов'язково відображають точний зовнішній вигляд продукції (наприклад, яскравість, упаковка може відрізнятися, якщо вона змінена виробником).
За Вашим запитом надішлемо реальне фото продуктів.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ![](/content/uploads/images/refund-2.jpg)
Якщо, отримавши своє замовлення, ви виявили будь-які недоліки продукції, повідомте нам протягом 24 годин* з моменту отримання товару. Ми розглянемо ваше запитання в найкоротші терміни. Зазвичай це займає 1-2 дні.
ВАЖЛИВО! Щоб ми вирішили вашу проблему максимально швидко, виконайте кілька простих кроків:
► зробіть фото всіх * продуктів, якість яких вас не влаштовує.
► відправте фото * нам на будь-який з месенджерів або на e-mail.
► передзвоніть нам або дочекайтеся нашого дзвінка.
*обов'язкова умова.
ВАРІАНТИ ВИРІШЕННЯ ПРЕТЕНЗІЙ
У разі виявлення проблеми з товаром, ми з вами можемо узгодити наступні варіанти вирішення:
♦ повернення грошей (протягом 48годин)
♦ обмін товару
♦ знижка на наступні замовлення.