ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
Ми цінуємо кожного клієнта і гарантуємо якість нашого товару! Тому завжди вибираємо для вас товари найкращої якості з наявних.
Ви можете отримати максимум інформації про якість товару у наших менеджерів. Ми відкриті і завжди готові дати повну інформацію про продукти: стиглості, розмірі, вазі фруктів, кількості штук в кіллограмов і т.п.
♦ Просимо Вас забирати посилку в день прибуття до відділення Нової Пошти. Ми не несемо відповідальність за якість товару, якщо посилка перебувала у відділенні більше 24 годин.
♦ Будь ласка, перевіряйте якість і кількість товару при його отриманні в присутності кур'єра або при отриманні на новій пошті.
Зображення в нашому інтернет-магазині несуть ілюстративний характер і не обов'язково відображають точний зовнішній вигляд продукції (наприклад, яскравість, упаковка може відрізнятися, якщо вона змінена виробником).
За Вашим запитом надішлемо реальне фото продуктів.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Якщо, отримавши своє замовлення, ви виявили будь-які недоліки продукції, повідомте нам протягом 24 годин* з моменту отримання товару. Ми розглянемо ваше запитання в найкоротші терміни. Зазвичай це займає 1-2 дні.
ВАЖЛИВО! Щоб ми вирішили вашу проблему максимально швидко, виконайте кілька простих кроків:
► зробіть фото всіх * продуктів, якість яких вас не влаштовує.
► відправте фото * нам на будь-який з месенджерів або на e-mail.
► передзвоніть нам або дочекайтеся нашого дзвінка.
*обов'язкова умова.
ВАРІАНТИ ВИРІШЕННЯ ПРЕТЕНЗІЙ
У разі виявлення проблеми з товаром, ми з вами можемо узгодити наступні варіанти вирішення:
♦ повернення грошей (протягом 48годин)
♦ обмін товару
♦ знижка на наступні замовлення.